Concept campanie: 14 februarie Iulius Mall Cluj

Client: Iulius Mall, Cluj-Napoca
Domeniu: entertainment, marketing
Necesar: Campanie  14 februarie, concept, comunicare
Public țintă: tineri
Detalii: eveniment adițional campaniei de 14 februarie, cu utilizare cabine foto și care să fie o continuare a tematicii de Love Ride.
Timp lucru efectiv PROPUNERE: 10 ore (analiză și propunere) Hashtag: #loveservice

PROPUNERE nume: LOVE SERVICE
poster-love-service

Stadiu propunere: eveniment derulat în data de 14 Februarie 2015

Apariții presă:
ziardecluj.ro
ziuadecj.realitatea.net
ziarelive.ro
eclujeanul.ro

Impresii:

A fost o plăcere pregătirea acestui proiect interactiv și lucrul cu echipa Iulius Mall. Ideea a venit de la posibilitatea de a folosi mai multe cabine foto și nevoia unui loc dedicat și persoanelor single care doreau o amintire fără mesaje de dragoste 🙂 Beneficiile campaniei: un element inedit intr-o mare de evenimente menite celor indragostiti.
Un plus de implicare si expunere Iulius Mall, care a putut oferi si celor single o amintire sau un moment inedit in aceasta zi. Campania s-a desfasurat pe parcursul intregii zile si a adus nu doar amintiri instant personalizate cu Iulius Mall, dar si expunere on-line, printr-o activitate constanta pe pagina organizatorului.

 

PS: Susține-mă cu un like pe pagina de facebook
Dacă vrei să scriu pentru tine, contactează-mă la 0762.638.680 sau catalina@consultant.com
Zi inspirată,

logo 2 cu nume rosu

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s