Text site și slogan – UX design company

Client: Local company, Cluj-Napoca
Domeniu: UX design
Necesar: text site și slogan, pentru lansare
Cerințe:feedback site actual, text simplificat și ușor de digerat, crearea unei identități prin text, asemeni site-urilor:
http://www.rodesk.com, hyperhq.com.au și rebelminds.com
Public țintă: investitori start-up, consultanți web, project manageri, start-up-uri pe domeniul web
Detalii: necesar site de prezentare, baza firmei pe aplicații web și mobile, dedicați proiectelor pe care le preiau
Timp lucru efectiv PROPUNERE: 5 ore (analiză și propunere)

Analiza text site:
Folosind scara Flesch-Kincaid, unde un scor cât mai apropiat de 100 reprezintă o ușurință mai mare la citire și comparația cu site-urile indicate, a reieșit:

-slogan nu există, un header fiind folosit pentru a completa numele
PROPUNERE slogan:
Grow you baby project with UX
Grow roots with UX
Become immortal with UX
Take a bite out of UX, turn digitally immortal
Turn digitally immortal, with UX
Turn digitally immortal

-headline existent: scor 42,6, greu de citit și înțeles, sentiment transmis Negativ
PROPUNERE headline:
We won’t suck the life out of your projects. Through user experience design, we’ll make them immortal.
*And sexy as hell.
scor 82,9 și sentiment Neutral (Slightly Positive)

-About us existent: scorul de citire al textului pe scara Flesch-Kincaid era de 57.9, cu sentiment transmis Neutru, pe când al concurenței indicate era de 65.9 și chiar 76.
PROPUNERE text About us: scor 72.7, sentiment Neutral (Slightly Positive), oferă o linie de comunicare cu identitate clară, fun și ușor de digerat. Inspiră dedicare, promite transformarea proiectelor în designuri nemuritoare și spune cui se adresează.
About us 
We don’t see our reflections in mirrors. Not because we’re actual vampires, but because we prefer to see ourselves in the work we do for you, in your digital presence, in the way people engage with your bussinnes/site/app.
And, to be honest, because we don’t really look in the mirror, eat or go outside during the day. Not until your blog, the web interface, the mobile app, your project is ready to turn digitally immortal.
If you are an entrepreneur, a startup, an investor or a web project manager, we want a bite out of you. We’ll seduce you with our dedication, we’ll mesmerize you with our creativity, we’ll enchant you with our problem solving OCD.
And then we’ll turn you. And you’ll thank us, right after you and your product will do the same and turn some consumers.
Feed on UX. Catch the taste of becoming more than an idea.
We’re a small team of web artists, creators and builders based in Cluj-Napoca, Transylvania. And the only thing we don’t do, is suck the blood and spirit out of your project.
See some of our Turned clients (link to Turned clients) or Get a taste (Link to-Evaluate your project ideea)

-secțiunea de clienți: nu era marcată în așa fel încât să fie ușor de parcurs.
PROPUNERE pagina Projects:
1.Projects devine Turned clients, ca să continue spiritul identității verbale.
2. Secțiunea de Turned clients începe cu
We fall hard for the story behind your (App? Website? Mobile?) idea. So hard, that everything we do is guided by the image of a perfectly simple and intuitive resulting product. Ready to bewitch your consumer, client or customer.
3. Casetele de clienți arată și testimonialul clientului și ceeea ce s-a lucrat pentru el, înainte de a intra pe pagina cu detalii

Propuneri suplimentare:
1. Pagină de OUR STORY, în care pe lângă About us, să fie și Mission, Belief, Values
2. Pagina de What we do, cu descriere concretă, vizibil diferențiată
3. Pagina de How we work, cu descrierea procesului de la contact la predare proiect
4. Call us sau Get started, ceva buton call to action
5. Pagina de We’re suckers for – Blog în care fie dați repost la un articol despre UX, sau despre cum crește industria sau despre o conferință, sau despre un client care a avut o realizare, orice care să genereze trafic și informație utilă.
6. Pagină separată de Testimoniale, (testimoniale se cer de la fiecare client). Asta chiar dacă citatele apar la fiecare proiect. Orice cuvânt de laudă trebuie trecut aici, nu ca text, ci ca print screen.
7. Logo – prea comun, poate fi stilizat de un designer folosind pixeli ca dinți de vampir – just a thought

Bibliografie suplimentară research și sugerat de studiat
actionbrigade.com/
abbacustechnologies.com/aboutus.html
topinteractiveagencies.com/digital-directory/europe/eastern-europe/romania/
infinitsolutions.ro/about/
creativeluggage.com
limcro.co.uk
phyramid.com/en/about
evolve-media.ro
tribalworldwide.com
blitzagency.com/about

Feedback client: 

content writing

Stadiu propunere: nu va fi folosită

testimonial 1

Data realizării: august 2016

Impresii:
A fost un proiect dificil, pentru că domeniul de User Experience îmi era străin. Dar îmi plac la nebunie provocările și cred că toți suntem oameni și toți reacționăm la cuvinte, așa că am încercat, prin cuvinte, să produc o identitate care să atragă, urmând ca portofoliul să vândă mai departe experiența și calitatea serviciilor clientului. A fost o provocare și, deși nu a fost selectată ca o soluție, am mai învățat ceva despre un domeniu nou, mult mai tehnic decât cele de până acum.
Și sincer, mă simt pregătită acum, în urma documentării și a feedback-ului, să scriu pentru o companie ce vinde … sateliți sau blocuri motoare. 🙂

PS: Susține-mă cu un like pe pagina de facebook
Dacă vrei să scriu pentru tine, contactează-mă la 0762.638.680 sau catalina@consultant.com
Zi inspirată,

logo 2 cu nume rosu

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s